void tRrLM(); //Void Terrarium

ps4

1
6
9
16
-
4

Infos complémentaires

+ -
Date de sortie : 10/07/2020
Genre(s) : Action , Aventure
Territoire(s) : FRANCE

16 joueurs possèdent ce jeu
32 trophées au total
0 trophée online
7 trophées cachés

Platiné par : 6 joueurs (38 %)

100% par : 6 joueurs (38 %)


Pas de note
des joueurs

Pas de note
des platineurs
x

void tRrLM();

Obtenu par 37.50% des joueurs

Obtained all trophies.

37.50%

Obtained all trophies.

x

void EnemyHunter(10)

Obtenu par 100.00% des joueurs

Defeated 10 enemies.

100.00%

Defeated 10 enemies.

x

void EnemyHunter(100)

Obtenu par 87.50% des joueurs

Defeated 100 enemies.

87.50%

Defeated 100 enemies.

x

void EnemyHunter(1000)

Obtenu par 62.50% des joueurs

Defeated 1,000 enemies.

62.50%

Defeated 1,000 enemies.

x

void KillThemAll()

Obtenu par 43.75% des joueurs

Defeated every type of enemy.

43.75%

Defeated every type of enemy.

x

void SkillUser(10)

Obtenu par 87.50% des joueurs

Used 10 active skills.

87.50%

Used 10 active skills.

x

void SkillUser(100)

Obtenu par 75.00% des joueurs

Used 100 active skills.

75.00%

Used 100 active skills.

x

void SkillUser(500)

Obtenu par 43.75% des joueurs

Used 500 active skills.

43.75%

Used 500 active skills.

x

void CheckLevel(10)

Obtenu par 62.50% des joueurs

Reached level 10.

62.50%

Reached level 10.

x

void CheckLevel(30)

Obtenu par 50.00% des joueurs

Reached level 30.

50.00%

Reached level 30.

x

void CheckLevel(50)

Obtenu par 37.50% des joueurs

Reached level 50.

37.50%

Reached level 50.

x

void SkillCollector(10)

Obtenu par 87.50% des joueurs

Acquired 10 skills.

87.50%

Acquired 10 skills.

x

void SkillCollector(50)

Obtenu par 62.50% des joueurs

Acquired 50 skills.

62.50%

Acquired 50 skills.

x

void EnemyHunter(1,rad)

Obtenu par 87.50% des joueurs

Defeated a contaminated enemy.

87.50%

Defeated a contaminated enemy.

x

void OutOfGas()

Obtenu par 87.50% des joueurs

Defeated yourself by running out of energy.

87.50%

Defeated yourself by running out of energy.

x

void CreateFurniture(10)

Obtenu par 62.50% des joueurs

Created 10 types of decor.

62.50%

Created 10 types of decor.

x

void CreateFurniture(20)

Obtenu par 62.50% des joueurs

Created 20 types of decor.

62.50%

Created 20 types of decor.

x

void CreateFurniture(30)

Obtenu par 43.75% des joueurs

Created 30 types of decor.

43.75%

Created 30 types of decor.

x

void GetSick(3)

Obtenu par 43.75% des joueurs

Allowed the girl to contract 3 illnesses.

43.75%

Allowed the girl to contract 3 illnesses.

x

void GetSick(6)

Obtenu par 37.50% des joueurs

Allowed the girl to contract 6 illnesses.

37.50%

Allowed the girl to contract 6 illnesses.

x

void EatTheBug(5)

Obtenu par 62.50% des joueurs

Fed the girl 5 types of food.

62.50%

Fed the girl 5 types of food.

x

void EatTheBug(all)

Obtenu par 37.50% des joueurs

Fed the girl every type of food.

37.50%

Fed the girl every type of food.

x

void PushStartButton(10)

Obtenu par 50.00% des joueurs

Played with the girl 10 times via Pet Nanny.

50.00%

Played with the girl 10 times via Pet Nanny.

x

void BeWithYou()

Obtenu par 37.50% des joueurs

Gazed upon the moon with the girl.

37.50%

Gazed upon the moon with the girl.

x

void HelloWorld!()

Obtenu par 100.00% des joueurs

Activated the robot.

100.00%

Activated the robot.

x

void BoyMeetsGirl()

Obtenu par 100.00% des joueurs

Discovered Overgrowth disease.

100.00%

Discovered Overgrowth disease.

x

void Cure()

Obtenu par 87.50% des joueurs

Cured Overgrowth disease.

87.50%

Cured Overgrowth disease.

x

void WakeUp()

Obtenu par 87.50% des joueurs

Woke up the girl.

87.50%

Woke up the girl.

x

void Completion()

Obtenu par 75.00% des joueurs

Completed the terrarium exterior.

75.00%

Completed the terrarium exterior.

x

void EnemyHunter(1,***)

Obtenu par 56.25% des joueurs

Defeated the source of the contamination.

56.25%

Defeated the source of the contamination.

x

void PresentForYou()

Obtenu par 50.00% des joueurs

Gifted the girl a toy.

50.00%

Gifted the girl a toy.

x

void TheEnd()

Obtenu par 50.00% des joueurs

Cleared the game.

50.00%

Cleared the game.