Linger In Shadows
Infos complémentaires
Genre(s) : Réflexion
Territoire(s) : FRANCE
1045 joueurs possèdent ce jeu
100% par : 900 joueurs (86 %)
Note des joueurs :
2.4/5 - 41 notes
Note des 100% :
2.7/5 - 34 notes
Guide rédigé par krakdu68 le 15/05/2011 - Dernière modification le 26/05/2019
Difficulté des trophées : 1/10
Nombre minimum de parties : 1
Nombre de trophées pouvant être manqués : 0
Nombre de trophées online : 0
Version du jeu : 1.00
ATTENTION !!! Les trophées se débloqueront que lorsque le jeu sera fini donc pas de panique si rien ne se débloque lors de votre partie.
Jouez en mode "linger" et faites le jeu normalement en effectuant les commandes demandées afin d'avoir les trophées liés à l'histoire : [troph=0]Sigil Of Time[/troph], [troph=1]Sigil Of Motion[/troph], [troph=2]Sigil Of Chaos[/troph], [troph=3]Sigil Of Nature[/troph], [troph=4]Sigil Of Creation[/troph] et [troph=5]Sigil Of Light[/troph].
À quelques secondes de la fin du "jeu", mettez-le en pause et revenez en arrière pour débloquer les trophées manquables. Arrêtez-vous à la 2ème minute et repartez en avant en veillant à ne rater aucune image cachée. Utilisez le mode caméra () pour les trouver. Vous saurez que vous aurez réussi à les voir quand une espèce de puzzle apparaîtra et se complétera avec l'image que vous avez regardée.
- À 2min17 : [troph=8]Greetings To Still[/troph].
- À 3min08 : [troph=6]Greetings To Fairlight[/troph].
- À 3min16 : [troph=14]Greetings To Andromeda Software Development[/troph].
- À 3min31 : [troph=9]Greetings To Farbrausch[/troph].
- À 3min56 : [troph=10]Greetings To The Black Lotus[/troph].
- À 4min20 : [troph=12]Greetings To RGBA[/troph].
- À 4min38 : [troph=15]Greetings To Madwizards[/troph].
- À 5min04 : [troph=13]Greetings To MFX[/troph].
- À 5min41 : [troph=7]Greetings To Sunflower[/troph].
- À 5min54 : [troph=11]Greetings To Conspiracy[/troph].
Une fois toutes les images récoltées, reprenez le "jeu" normalement et terminez-le pour recevoir d'un coup tous les trophées.
Filtrer
Sigil Of Time
Freeze and manipulate time in order to force your way through rips in reality. Use it wisely, for it is a power that can overcome great challenges when seeking the light... or chaos.
Trophée lié à l'histoire.
Secouez votre manette durant la première scène pour obtenir ce sigil. Ce trophée se débloquera lorsque vous arriverez à la fin du jeu.
Sigil Of Motion
Make the world tremble and the heavens shatter from within the shadows. The power to manipulate your environment has been unveiled and will prove essential in your struggles with nature.
Trophée lié à l'histoire.
Accélérez le temps avec durant la deuxième scène pour obtenir ce sigil. Ce trophée se débloquera lorsque vous arriverez à la fin du jeu.
Sigil Of Chaos
Chaos inhabits every fiber of the universe. Unleashing this power has obliterated the obstacles before you and will release you into nature.
Trophée lié à l'histoire.
Tournez votre manette durant la troisième scène pour obtenir ce sigil. Ce trophée se débloquera lorsque vous arriverez à la fin du jeu.
Sigil Of Nature
The force of nature has brought odd life to an even more unusual environment. Remember what you have learned here and it may be useful to you in the future.
Trophée lié à l'histoire.
Mettez en pause sur l'œil du chat et appuyez sur durant la quatrième scène pour obtenir ce sigil. Ce trophée se débloquera lorsque vous arriverez à la fin du jeu.
Sigil Of Creation
Eyes are the black holes of creatures, vast depths of darkness, but at the center you will find that creation exists everywhere, even when it is nowhere. All that is left is to unleash the light from within the shadow.
Trophée lié à l'histoire.
Appuyez deux fois sur et agitez votre manette durant la cinquième scène pour obtenir ce sigil. Ce trophée se débloquera lorsque vous arriverez à la fin du jeu.
Sigil Of Light
It is foretold that revealing all 6 sigils will bring about light, and thus the sigils have been uncovered and light has been wrought from the shadow. Use all you have gained and search outside your vision for secrets within the world.
Trophée lié à l'histoire.
Aucune action n'est demandée durant la sixième scène pour obtenir ce sigil. Ce trophée se débloquera lorsque vous arriverez à la fin du jeu.
Greetings To Fairlight
Fairlight is an old group with a lot of members from all over Europe. They've managed to be on top for the past 20 years. Their fresh demo selection has won many different awards for the hi-end machines and also for old-school ones including scene.org award in 4kb, 64kb and demo category.
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 3min08 et regardez à droite.
Greetings To Sunflower
Sunflower is an old group that brought new trends to the demoscene in the beginning of accelerated era. Their demos seem to not suffer from time. This is due to their abstract style and very sophisticated music. The group was formed from very experienced sceners and project "Sunflower" survived for only two years (1999-2001). We all hope that they will make a massive comeback.
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 5min41 et regardez à droite.
Greetings To Still
Still is a relatively new group formed by ex-members of Bauknecht, lkcc and "Haujobb". Their first productions were released in 2007 but have already received interest and critical acclaim within the demoscene.
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 2min17 et regardez en bas à gauche.
Greetings To Farbrausch
Farbrausch is a demogroup famous for using procedural techniques for creating textures, scenes, and animations in their productions. "Werkzeug" which is their demotool, successfully started a new era of tools, separating coders from artists, thus speeding up production process. Together with "Werkzeug" came V2, a high-quality software synthesizer that was already adopted by other groups respecting its values. Farbrausch is mostly known for
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 3min31 et regardez en bas vers le milieu du balcon.
Greetings To The Black Lotus
The Black Lotus is an old Amiga group with a very distinctive, monumental style, influencing other groups including Plastic. They've managed to beat 2 Ghz computers with a classic 66 Mhz Amiga and a demo called "Starstruck".
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 3min56 et regardez en bas à gauche à côté du carton.
Greetings To Conspiracy
Conspiracy is a Hungarian group that specializes in creating 64-kilobyte intros. As the first group in demoscene history, they've managed to show their real-time production "Chaos Theory" together with other offline, pre-processed animations at SIGGRAPH 2007. This intro has also received a scene.org award.
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 5min54 et regardez en bas à droite.
Greetings To RGBA
RGBA is a Spanish group known mostly for their 64-kilobyte and their recent 4-kilobyte productions. They are also well known for breaking the mold in 4-kilobyte graphics. Plastic is especially dedicated to sending their greetings to RGBA for their remake of "195/95" demo.
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 4min20 et regardez à gauche de la tête du chien.
Greetings To MFX
Mfx demos are known for their distinctive, mostly experimental style, focusing on building a specific dark atmosphere. Even if they prefer the form over content, their demos often visualize a concept or short story. Mfx members can be found also in different groups like Kewlers or Synesthetics. Mfx has been awarded with many awards including the scene.org award for Most Original Concept in a Demo called "The Ballet Dancer".
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 5min04 et regardez à gauche du "36" marqué sur le mur.
Greetings To Andromeda Software Development
Andromeda Software Development is a demogroup with an extremely distinctive style. Their demos featured dynamic coherent flows of abstract visual elements subtly blending into each other in various and unexpected ways. They have won many demoscene awards including Best Demo of the Year 2007 for "Lifeforce" and Best Demo of 2005 for "Planet Risk".
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 3min16 et regardez sur le truc à droite qu'il faudra tourner.
Greetings To Madwizards
Madwizards is an old group originating out of Poland best known for their accelerated Amiga productions. They've managed to invent their own abstract style while mixing real-time effects together with still post-processed photography. In their most recent production "Senzala", they went back to the roots developing on classic Amiga.
Trophée manquable.
Juste avant de finir le jeu (quelques secondes avant la fin), mettez celui-ci en pause et revenez en arrière. Pour celui-ci, mettez-vous à 4min38 et regardez en bas à droite.